خدمات
خدمات اندروید مارکتینگ
ویژگی ها
چرا اندروید مارکتینگ ؟
نخستین پلتفرم تبلیغات هوشمند
در شبکه های اجتماعی
تنوع کانالهای تبلیغاتی و رسانههای بزرگ
ارائه مشاوره تخصصی با بهترین مشاوره های
کمپین تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی
با ما همراه باشید

تولید محتوا
تولید محتوا در بازاریابی نوین نقش اساسی دارد و یکی از اصول اساسی برای سئو سایت میباشد. با تولید محتوای مناسب میتوانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید همچنین محصولات و خدمات خود را به مشتریان احتمالی معرفی کنید.
تبلیغات اینستاگرام
تعداد بالای کاربران اینستاگرام سبب شده تا این اپلیکیشن به مکانی مناسب برای انواع تبلیغات تبدیل شود. کمپینهای تبلیغاتی اینستاگرام میتوانند تاثیر زیادی بر معرفی برند، افزایش فروش و حتی افزایش بازدهی کسب و کارها داشته باشند.


تبلیغات تلگرام
علی رغم اعمال فیلترهای مختلف روی تلگرام، این اپلیکیشن همچنان یکی از پربازدیدترین برنامههای ارتباطی در ایران میباشد. کمپینهای تبلیغاتی تلگرام، در صورت طراحی اصولی، میتوانند نتایج باور نکردنی را برای کسب و کارها داشته باشند.
بازاریابی شبکه های اجتماعی
در عصر اینترنت و ارتباطات، روشهای بازاریابی و فروش هم تغییر کرده است. بازاریابی شبکههای اجتماعی شکلی جدید از بازاریابی سنتی است که در سالهای اخیر قدرت خود در برندینگ و فروش محصولات را به نمایش گذاشته است.


طراحی سایت
طراحی اصولی سایت یکی از نکات مهم در جذب مخاطب است. طراحی سایت مطابق با خواسته کارفرما و با حفظ اصول اساسی از بزرگترین مزیت های ماست.
برندینگ
برندینگ مفهومی کلیدی در بازاریابی است و می تواند سبب تقویت جایگاه کسب و کار در بازار هدف شود. امروزه برندینگ از نیازهای اولیه بازاریابی و فروش در تجارت نوین می باشد.


طراحی و ساخت اپلیکیشن
اپلیکیشن ها ابزاری برای برقراری ارتباط راحت و سریع بین مشتری و کارفرما هستند.
درصورتی که تجارت شما قابلیت استفاده از اپلیکیشن را داشته باشد ما می توانیم در این زمینه با شما همراهی کنیم.
تبلیغات گوگل ادز
گوگل ادوردز یا گوگل ادز سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان از طریق سایت ها و ابزارهای مختلف گوگل، تبلیغات خود را به رویت مشتریان می رسانند. معروفترین شکل تبلیغات ادوردز، تبلیغات در موتور جستجوی گوگل است. در این روش تبلیغ دهنده عبارات یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل ادوردز وارد میکند تا تبلیغاتش برای کسانی که این عبارات را جستجو می کنند نشان داده شود. تبلیغ کننده همچنین برای هر کلیک هزینهای را وارد میکند، برای جستجوی یک کلمه کلیدی، گوگل از بین پیشنهادهای مختلف تبلیغ دهندگان، بر اساس ضوابطی خاص برخی از تبلیغ ها رو انتخاب و به کاربران نشان می دهد.

